KudoZ home » German to Polish » Other

nach ihm benannte

Polish translation: Firma nosząca jego nazwisko...


08:44 Oct 24, 2007
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: nach ihm benannte
Firma nazywa się "RC Meyer", jej właściciel Robert Carl Mayer. W tekście jest zdanie:
"Die nach ihm benannte Firma ...."
Proszę o pomoc, co z tym zrobić. Nie można napisać: Nazwana jego imieniem firma
ani Nazwna jego nazwiskiem, bo jego bracia założyli firmy też z tym nazwiskiem.
???
Magdallena
Polish translation:Firma nosząca jego nazwisko...
Explanation:
Firma nosząca jego nazwisko...

jedna z wielu mozliwosci

--------------------------------------------------
Note added at 5 Min. (2007-10-24 08:50:35 GMT)
--------------------------------------------------

Firma nosząca jego imię i nazwisko

jesli ma byc calkiem dokladnie :-)

--------------------------------------------------
Note added at 31 Min. (2007-10-24 09:16:14 GMT)
--------------------------------------------------

Firma, której Robert Carl Mayer dał nazwę...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Firma nosząca jego nazwisko...
Crannmer
4jego imię i nazwisko występuje w nazwie firmy
Waldek Fortuna


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Die nach ihm benannte Firma...
Firma nosząca jego nazwisko...


Explanation:
Firma nosząca jego nazwisko...

jedna z wielu mozliwosci

--------------------------------------------------
Note added at 5 Min. (2007-10-24 08:50:35 GMT)
--------------------------------------------------

Firma nosząca jego imię i nazwisko

jesli ma byc calkiem dokladnie :-)

--------------------------------------------------
Note added at 31 Min. (2007-10-24 09:16:14 GMT)
--------------------------------------------------

Firma, której Robert Carl Mayer dał nazwę...

Crannmer
PRO pts in category: 464
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ANNA BLAZ: tak brzmi ok
10 mins
  -> thx

agree  iceblue
11 mins
  -> thx

agree  Urszula Kołodziej
2 hrs
  -> thx

agree  klick: OK, bez zbędnych kombinacji
6 hrs
  -> thx

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jego imię i nazwisko występuje w nazwie firmy


Explanation:
kolejna możliwość, uwzględna i imię i nazwisko

--------------------------------------------------
Note added at   35 min (2007-10-24 09:20:03 GMT)
--------------------------------------------------

Nazwa firmy zawiera inicjały jego imion i nazwisko - kolejna propozycja

--------------------------------------------------
Note added at   43 min (2007-10-24 09:28:13 GMT)
--------------------------------------------------

Nazwa firmy zawiera inicjały jego imion i nazwisko - kolejna wersja

Example sentence(s):
  • ...jego imię i nazwisko występuje w nazwach szkół oraz innych instytucji

    pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Kętrzyński -
Waldek Fortuna
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28