KudoZ home » German to Polish » Other

lebensmittelrechtlich

Polish translation: tu: wymaganiom prawa żywnościowego


17:20 Jan 19, 2008
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: lebensmittelrechtlich
w zdaniu:
Das Backofenthermometer entspricht den lebensmittelrechtlichen Anforderungen.

dziekuje ja wszelkie propozycje
Danuta Michelsen
Polish translation:tu: wymaganiom prawa żywnościowego
Explanation:
Termometr pieca (piekarnika) spełnia wymagania prawa żywnościowego
Selected response from:

Tamod
Poland
Grading comment
dziekuje za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tu: wymaganiom prawa żywnościowegoTamod
3przepisy dotyczące przygotowywania żywności
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lebensmittelrechtliche Anforderungen
przepisy dotyczące przygotowywania żywności


Explanation:
IMO

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 166

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tu: wymaganiom prawa żywnościowego


Explanation:
Termometr pieca (piekarnika) spełnia wymagania prawa żywnościowego


    Reference: http://www.pfpz.pl/index/?id=3c59dc048e8850243be8079a5c74d07...
    Reference: http://www.hotelarze.pl/prawo-zywnosciowe/prawo-zywnosciowe....
Tamod
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98
Grading comment
dziekuje za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: zdecydowanie
3 hrs

agree  Alina Brockelt
16 hrs

agree  Waldek Fortuna
1 day14 hrs