KudoZ home » German to Polish » Other

Passiermühle

Polish translation: Młynek do przecierania


10:02 Feb 18, 2008
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Passiermühle
nazwa produktu, są dostępne zdjęcia w interncie, ale czy ktoś wie jak to się dokładnie nazywa po polsku?

Z góry dziękuję
Amela
Polish translation:Młynek do przecierania
Explanation:
młynek - z racji zasady funkcjonowania
PL
http://www.aledobre.pl/?act=det&id=3800
DE
http://www.buyandbehappy.de/oxid.php?cl=details&anid=2005053...
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Młynek do przecierania
klick
3przecierakiceblue
3ręczny rozdrabniaczFiolka


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ręczny rozdrabniacz


Explanation:
z taką nazwą się spotkałam

Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 84

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przecierak


Explanation:
http://www.fide.pl/pl/dom/kuchnia/akcesoria_kuchenne/tarki/

--------------------------------------------------
Note added at 26 Min. (2008-02-18 10:29:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fide.pl/pl/fissler/magic_przecierak_do_warzyw__20...

--------------------------------------------------
Note added at 27 Min. (2008-02-18 10:29:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.1002.pl/?zobacz=229&producent=

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Młynek do przecierania


Explanation:
młynek - z racji zasady funkcjonowania
PL
http://www.aledobre.pl/?act=det&id=3800
DE
http://www.buyandbehappy.de/oxid.php?cl=details&anid=2005053...

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194
Grading comment
dziękuję