KudoZ home » German to Polish » Other

Rebbelverlust

Polish translation: utrata omłotów kukurydzianych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rebbelverlust
Polish translation:utrata omłotów kukurydzianych
Entered by: Grzegorz Cygan

07:42 Aug 11, 2002
German to Polish translations [PRO]
/ Agro
German term or phrase: Rebbelverlust
Beim unsachmässigen Pflücken können Rebbelverluste entstehen.
thory
utrata omłotów kukurydzianych
Explanation:
das Rebbeln=omłot kukurydzy
Verlust=utrata
na podst. Wielki Słownik Rolniczy Niemiecko-Polski - autor Lesław Zimny
Selected response from:

Grzegorz Cygan
Grading comment
Dzieki serdeczne! Kiepski ze mnie rolnik :-). Tomek Pryll
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3utrata omłotów kukurydzianychGrzegorz Cygan
1straty winorośli ?
Tomasz Niedbala


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
straty winorośli ?


Explanation:
straty w winoroślach przy zrywaniu owoców...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-11 07:57:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Dokładniej: przy zrywaniu owoców niezgodnie z instrukcją (z zaleceniami)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-11 09:40:16 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ja też za długo przebywam w mieście.. ;-)


Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utrata omłotów kukurydzianych


Explanation:
das Rebbeln=omłot kukurydzy
Verlust=utrata
na podst. Wielki Słownik Rolniczy Niemiecko-Polski - autor Lesław Zimny

Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dzieki serdeczne! Kiepski ze mnie rolnik :-). Tomek Pryll