KudoZ home » German to Polish » Other

Exposé

Polish translation: prospekt ofertowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Exposé
Polish translation:prospekt ofertowy
Entered by: Zbigniew Balawender

06:50 Aug 16, 2002
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: Exposé
Vermietungsexposé für ein Bürohaus
Zbigniew Balawender
oferta wynajmu
Explanation:
prospekt ofertowy

Propozycje
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje bardzo. Rowniez za podpowiedzi zawarte w "agrees".
Decyduje sie na "prospekt ofertowy". Zreszta chcialem tak napisac, ale nie bylem pewny, czy moze jest cos innego w j. poskim. A z gory nie chcialem rowniez niczego sugerowac, wiec odczekalem odpowiedzi i komentarze.
Jeszcze raz dziekuje.
Zbyszek
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4oferta wynajmu
Andrzej Lejman
3opisAgnieszka Debska
3 -1udostępnienie lokali biurowych do wynajmu
Tomasz Niedbala


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
oferta wynajmu


Explanation:
prospekt ofertowy

Propozycje

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dziekuje bardzo. Rowniez za podpowiedzi zawarte w "agrees".
Decyduje sie na "prospekt ofertowy". Zreszta chcialem tak napisac, ale nie bylem pewny, czy moze jest cos innego w j. poskim. A z gory nie chcialem rowniez niczego sugerowac, wiec odczekalem odpowiedzi i komentarze.
Jeszcze raz dziekuje.
Zbyszek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxjakubborys
1 hr

agree  Jerzy Czopik: ja to znam z dawnych czasów jako "exposé" w jêzyku polskim - dotyczy³o opisu obiekt
2 hrs

agree  Uwe Kirmse: Agree dotyczy prospektu, gdyz oferta to za malo. Jak pisze J.Cz., Exposé zawiera opis.
3 hrs
  -> prospekt ofertowy wynajmu - mo¿e tak?

agree  Grzegorz Cygan: prospekt ofertowy wynajmu - ok.
7 hrs

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
udostępnienie lokali biurowych do wynajmu


Explanation:
propozycja

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: nie, wrzuc na google.de i zobaczysz, ¿e chodzi o przygotowanie ofert (to jak prospekt emisyjny - przez analogiê).
6 mins
  -> OK,

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opis


Explanation:
poprostu opis objektu, tutaj opis (wstepny) lokalu biurowego; jesli chodzi o wiecej lokali, to owszem: prospekt ofertowy

Agnieszka Debska
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 44