KudoZ home » German to Polish » Other

Mini Componenten System

Polish translation: wieża "mini"


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mini Componenten System
Polish translation:wieża "mini"
Entered by: labusga

15:20 Aug 21, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Mini Componenten System
It is a Hifi-System, but not a stereo system
Slawek
minisystem /mini-system
Explanation:
strzelam, kwestia gustu...
Selected response from:

labusga
Argentina
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wieża "mini"
Dariusz Kozłowski
4 +1zestaw mini
Andrzej Lejman
3 -1minisystem /mini-system
labusga


Discussion entries: 3





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zestaw mini


Explanation:
Spotyka się określenia zestaw mini i midi.

Na marginesie - określenia hi-fi w zasadzie już dawno sie nie używa.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Cygan
28 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
minisystem /mini-system


Explanation:
strzelam, kwestia gustu...

labusga
Argentina
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dariusz Kozłowski: je¿eli ju¿, to w odwrotnej kolejnoœci, czyli "system mini", przy czym istniej¹ od dawna odpowiedniki po polsku (patrz moja odpowiedŸ-komentarz). Pozdrawiam, DK
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wieża "mini"


Explanation:
funkcjonuje również nazwa "miniwieża" (to określenia popularne, ale używane w prasie specjalistycznej), istnieje jeszcze możliwość "zestaw mini".
Pierwsze dwa określenia są najbardziej popularne (nie podpierając się ilościa trafień w googl'u, a własną wiedzą wynikającą z zainteresowań sprzętem audio. Wszystkie trzy odpowiedniki mają od dawna ugruntowaną pozycję w środowisku (nie tylko) audiofilskim i raczzej nie używa się niczego innego.

Punktów i tak już nie dostanę, ale gwoli precyzji należy podać prawidłową odpowiedź...
DK

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 317

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  labusga: Dziêki Panie Dariuszu za dopowiedŸ; jak Pan widzi w s³owniku u¿y³em Pañskiego okreœlenia - wie¿a "mini" - nie ¿eby siê stroiæ w obce piórka lecz gwoli œcis³oœci. Dzieki.
4 hrs