KudoZ home » German to Polish » Other

Kunden-Resale

Polish translation: odsprzedaż przez klienta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kunden-Resale
Polish translation:odsprzedaż przez klienta
Entered by: Jacek Zukowski

11:27 Feb 11, 2009
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Kunden-Resale
W organigramie wypisane są osoby z działu zakupów (w firmie z branży motoryzacyjnej) i zakres ich odpowiedzialności. M.in. jest tu: Rohmaterial, Kunden-Resale, Lief.-Resale, Rohmat. Prototypen, Lief.-Belastungen, Rechnungsprüfung.
Agiks
odsprzedaż przez klienta
Explanation:
To Resale to po niemiecku Weiterverkauf lub Wiederverkauf.

Klient coś nabywa, a później odsprzedaje tę rzecz osobie trzeciej. Analogicznie w stosunku do dostawcy
Selected response from:

Jacek Zukowski
Poland
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odsprzedaż klientomTamod
4odsprzedaż przez klienta
Jacek Zukowski


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odsprzedaż przez klienta


Explanation:
To Resale to po niemiecku Weiterverkauf lub Wiederverkauf.

Klient coś nabywa, a później odsprzedaje tę rzecz osobie trzeciej. Analogicznie w stosunku do dostawcy

Jacek Zukowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: No właśnie mam wątpliwość, czy nie chodzi o "odsprzedaż klientowi".


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odsprzedaż klientom


Explanation:
kupiec oprócz zakupu zajmuje się niejednokrotnie również sprzedażą (odsprzedażą) towaru tzw. "Allrounder"

Tamod
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98