KudoZ home » German to Polish » Other

Hersteller-Manual

Polish translation: instrukcja producenta


17:51 Feb 23, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Feuerlöschanlage
German term or phrase: Hersteller-Manual
Die Sprinklerköpfe fűr die OH1-Zonen haben nach dem Hersteller-Manual eine Auslösetemp. Von 57 Grad (siehe Nr. 4.0.03 des Manuals).
Bei der Nutzung muss beachtet werden, dass diese Temp. nicht űberschritten wird.
Dokument: zaświadczenie Bescheinigung űber die Prűfung einer Feuerlöschanlage, a konkretnie HI-FOG.
Rechtsgrundlagen: Richtlinien VdS CEA 4001; DIN 4066
Instrukcja obsługi manualnej producenta??
klick
Poland
Polish translation:instrukcja producenta
Explanation:
Po prostu i wystarczy.
Niech będzie, że się czepiam i marudzę, ale 'instrukcja obsługi producenta", a tym bardziej "Instrukcja obsługi manualnej producenta", co sugerował pytacz, może kojarzyć się bardzo wieloznacznie.
Kiedyś mówiło się "Darwina teoria ewolucji", co znaczyło, że autorem teorii ewolucji jest Charles Darwin. Obecnie mówi się "teoria ewolucji Darwina", co znaczy, że teoria mówi o tym, jak ewoluował Charles Darwin. Kolejność wyrazów ma znaczenie. Jest różnica ;-)

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-02-23 21:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

BTW w tekstach naprawdę naukowych wciąż jeszcze używa się składni w stylu "Darwina teoria ewolucji".

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  1 godz. (2009-02-24 19:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

a najprościej i najjaśniej: instrukcja użycia (gaśnicy.....)

Nie "użytkowania", lecz właśnie "użycia", bo gaśnicy używa się jednorazowo i krótko. Potem można ją napełnić i użyć ponownie, ale to już inna historia.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzięki, maruderze :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2instrukcja producenta
Andrzej Mierzejewski
3 +2instrukcja obsługi producenta
Mariusz Wstawski


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
instrukcja obsługi producenta


Explanation:
instrukcja obsługi producenta

Mariusz Wstawski
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: ja, was ist das für Deutsch? Naja, solches, welches wir hier täglich antreffen - Manual ist nichts anderes, als eine Bedienungsanleitung
14 mins

agree  Tamod
22 mins

neutral  Andrzej Mierzejewski: czyli: jak obsługiwać producenta? ;-)
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
instrukcja producenta


Explanation:
Po prostu i wystarczy.
Niech będzie, że się czepiam i marudzę, ale 'instrukcja obsługi producenta", a tym bardziej "Instrukcja obsługi manualnej producenta", co sugerował pytacz, może kojarzyć się bardzo wieloznacznie.
Kiedyś mówiło się "Darwina teoria ewolucji", co znaczyło, że autorem teorii ewolucji jest Charles Darwin. Obecnie mówi się "teoria ewolucji Darwina", co znaczy, że teoria mówi o tym, jak ewoluował Charles Darwin. Kolejność wyrazów ma znaczenie. Jest różnica ;-)

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-02-23 21:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

BTW w tekstach naprawdę naukowych wciąż jeszcze używa się składni w stylu "Darwina teoria ewolucji".

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  1 godz. (2009-02-24 19:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

a najprościej i najjaśniej: instrukcja użycia (gaśnicy.....)

Nie "użytkowania", lecz właśnie "użycia", bo gaśnicy używa się jednorazowo i krótko. Potem można ją napełnić i użyć ponownie, ale to już inna historia.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 166
Grading comment
Dzięki, maruderze :-))
Notes to answerer
Asker: Oby więcej takich maruderów, słuszna uwaga :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: :-)
48 mins
  -> przyda się trochę wesołości w lutowy wieczór ;-)

agree  Sonja Stankowski
12 hrs
  -> :-)