ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Other

Tageszettel

Polish translation: dzienna karta pracy

18:24 Mar 8, 2003
German to Polish translations [PRO]
/ Arbeitsrecht
German term or phrase: Tageszettel
der Mitarbeiter hat Tageszettel auszufüllen und sorgfältig die auftragsbezogenen Zeiten in den Kostenträger einzutragen
Tradeusz
Polish translation:dzienna karta pracy
Explanation:
To może być to - znalazłem jeden link ale odnosi się do samochodów. W kontekście nie jest jednak podane, czy te informacje będą dotyczyć sprzetu, czy pracownika...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-08 20:10:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Znalazłem jeszcze coś, co może stanowić pewien trop. Nie jest to wprawdzie coś dosłownego ale może... . W realizach polskich chyba nie istnieje dokładny odpowiednik.
\"Karta ewidencji rocznej czasu pracy pracownika\" i per analogiam mogłoby być:
\"Karta ewidencji dziennej czasu pracy pracownika\". Zwłaszcza, że chodzi tu o udokumentowanie czasu pracy nad konkretnym zleceniem.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-08 20:10:23 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.serwishr.pl/spis/psk/node/node66217.html
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1karta dnia
Jerzy Czopik
4karta pracy
Andrzej Lejman
3dzienna karta pracy
SATRO


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
karta dnia


Explanation:
Jako propozycja

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: a mo¿e 'karta pracy' lub 'karta dnia pracy'? trochê to odchodzi od orygina³u, ale chyba bardziej oddaje sens
14 mins
  -> myslalem przez chwile o "karcie dniowki", ale jakos mialem komunistyczne skojarzenia - czyzby jednak bylo to nadal aktualne?

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karta pracy


Explanation:
a w niej poszczególne dni.
Określenie używane w różnych programach komputerowych i w tradycyjnych systemach papierowych.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3705

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dzienna karta pracy


Explanation:
To może być to - znalazłem jeden link ale odnosi się do samochodów. W kontekście nie jest jednak podane, czy te informacje będą dotyczyć sprzetu, czy pracownika...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-08 20:10:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Znalazłem jeszcze coś, co może stanowić pewien trop. Nie jest to wprawdzie coś dosłownego ale może... . W realizach polskich chyba nie istnieje dokładny odpowiednik.
\"Karta ewidencji rocznej czasu pracy pracownika\" i per analogiam mogłoby być:
\"Karta ewidencji dziennej czasu pracy pracownika\". Zwłaszcza, że chodzi tu o udokumentowanie czasu pracy nad konkretnym zleceniem.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-08 20:10:23 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.serwishr.pl/spis/psk/node/node66217.html


    Reference: http://www.orwlp.com.pl/p_silp.html
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357