KudoZ home » German to Polish » Other

Nämlichkeitsprüfung

Polish translation: sprawdzenie tozsamosci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nämlichkeitsprüfung
Polish translation:sprawdzenie tozsamosci
Entered by: Uwe Kirmse

19:49 Mar 29, 2003
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: Nämlichkeitsprüfung
Nämlichkeitsprüfung und Warenuntersuchung von Fleisch
Agnieszka Socha
sprawdzenie tozsamosci
Explanation:
tj. zgodnosci np. oznakowania przywozonej zywnosci, roslin, zwierzat z tym, co podaje sie w dokumentach

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-29 20:29:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nie jestem az taki wielki. Wystarczy rzucic slowo Nämlichkeitsprüfung na www.google.com, troche grzebac w rezultatach, a juz wychodzi, co to jest. Na tyle tez nie znam niemieckiego, zeby zrozumiec kazde slowo z zargonu urzedniczego.
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
jestes wielki :) Dzięki przeogromne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sprawdzenie tozsamosci
Uwe Kirmse
2kontrola pochodzenia
Pawel Czernecki


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kontrola pochodzenia


Explanation:
wiem, że to mało przekonujący cytat, ale tak mówi opis wagi:
10 pamięci na dowolne formaty kodu kreskowego, 9 preprogramowanych tar. Kontrola pochodzenia mięsa. Przygotowana już także do pracy w EURO
http://www.arjad.com.pl/of_wagi/wagi_opisy/dibal_K2x5.htm




    Reference: http://www.arjad.com.pl/of_wagi/wagi_opisy/dibal_K2x5.htm
Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sprawdzenie tozsamosci


Explanation:
tj. zgodnosci np. oznakowania przywozonej zywnosci, roslin, zwierzat z tym, co podaje sie w dokumentach

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-29 20:29:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nie jestem az taki wielki. Wystarczy rzucic slowo Nämlichkeitsprüfung na www.google.com, troche grzebac w rezultatach, a juz wychodzi, co to jest. Na tyle tez nie znam niemieckiego, zeby zrozumiec kazde slowo z zargonu urzedniczego.

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
jestes wielki :) Dzięki przeogromne.