KudoZ home » German to Polish » Other

Nämlichkeitskontrolle

Polish translation: sprawdzenie/kontrola tozsamosci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nämlichkeitskontrolle
Polish translation:sprawdzenie/kontrola tozsamosci
Entered by: Zbigniew Balawender

20:59 Jul 2, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Nämlichkeitskontrolle
Lebende Tiere:
Dokumentenkontrolle
Identitäts - /Nämlichkeitskontrolle
Agnieszka Socha
sprawdzenie/kontrola tozsamosci
Explanation:
Przeciez Kolezanka sama zadawala juz to pytanie. Prosze sprawdzic link: http://www.proz.com/kudoz/400300
Selected response from:

Zbigniew Balawender
Grading comment
zgadza się - Mea Kulpa - ale zmęczenie wzięło górę
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sprawdzenie/kontrola tozsamosciZbigniew Balawender
3kontrola identyczności
SATRO


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontrola identyczności


Explanation:
Chyba również zgodności z oryginałem (towar albo dokument)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sprawdzenie/kontrola tozsamosci


Explanation:
Przeciez Kolezanka sama zadawala juz to pytanie. Prosze sprawdzic link: http://www.proz.com/kudoz/400300


Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341
Grading comment
zgadza się - Mea Kulpa - ale zmęczenie wzięło górę

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
16 hrs