KudoZ home » German to Polish » Other

Verschlussmaterialien

Polish translation: zamknięcia


06:47 Jul 3, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Verschlussmaterialien
w tabelce w kategorii Gerätschaften zur Kontrolle und Untersuchung von Erzeugnissen
Agnieszka Socha
Polish translation:zamknięcia
Explanation:
chyba najprościej
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4materiały/ tworzywa , z jakich są wykonane zamknięcia
Ewunia
4zamknięcia
Andrzej Lejman


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamknięcia


Explanation:
chyba najprościej

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dzięki

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
materiały/ tworzywa , z jakich są wykonane zamknięcia


Explanation:
Słowo ' Materialien " - magą występować różne rodzaje materiałów , z jakich są wykonane zamknięcia : nakrętki, kapsle, czopy, zaślepki itp.
Przy czym np. Verschlussmittel - oznacza ogólnie 'zamknięcie opakowania '

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116