KudoZ home » German to Polish » Other

Block-Bestuhlung vs. Schulbestuhlung

Polish translation: stoły w układzie blokowym lub szkolnym


19:18 Jul 8, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Block-Bestuhlung vs. Schulbestuhlung
Tagung Säule C, Podium für 6 Personen, Overhead-Projektor, Block-Bestuhlung oder Schulbestuhlung.

Wiem, ze to trzeba jakos opisowo, ale jak?
Agnieszka Socha
Polish translation:stoły w układzie blokowym lub szkolnym
Explanation:
link z rysunkiem; chyba nie ma sensu udziwniać
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stoły w układzie blokowym lub szkolnym
Andrzej Lejman
4Blok miejsc siedzących
Ewunia


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stoły w układzie blokowym lub szkolnym


Explanation:
link z rysunkiem; chyba nie ma sensu udziwniać


    Reference: http://www.gundeli-casino.ch/Saal_V4.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner: zamiast szkolnego ew. uklad frontalny
3 mins
  -> jeœli zerkniesz na link, to "frontalny" bardziej by pasowa³ do "koncertowego"

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Blok miejsc siedzących


Explanation:
Moja propozycja :

Bestuhlung : Gesamtheit der Stühle in einem Raum / zaopatrzenie w miejsca siedzące ( kina , teatru , sali konferencyjnej )

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116