KudoZ home » German to Polish » Other

EU-Staats- und Regierungschefs

Polish translation: głowy państw i szefowie rządów krajow Unii Europejskiej


12:20 Nov 3, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: EU-Staats- und Regierungschefs
Kurz vor dem EU-Gipfel in Barcelona, bei dem sich die EU-Staats- und Regierungschefs über die Spannungen mit den USA auseinander setzten, haben sich einige europäische Politiker aktiv um eine Konfliktvermeidung bemüht.
lise
Polish translation:głowy państw i szefowie rządów krajow Unii Europejskiej
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Głowy państw i szefowie rządów państw członkowskich Unii Europejskiej
Maciej Andrzejczak
4 +1głowy państw i szefowie rządów krajow Unii Europejskiej
Andrzej Lejman
3Szefowie /Przywódcy rządów i państw członków Unii Europejskiej
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Głowy państw i szefowie rządów państw członkowskich Unii Europejskiej


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
6 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
głowy państw i szefowie rządów krajow Unii Europejskiej


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Cz³owiek w spokoju obiad chce zjeœæ z rodzin¹, a KudoZy nic tylko "myk...myk...myk... w sin¹ dal" :)
9 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Szefowie /Przywódcy rządów i państw członków Unii Europejskiej


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 513

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: Nie ma takiej pozycji, jak "przywódca rz¹du". Co tak póŸno, poza tym?
1 min