KudoZ home » German to Polish » Other

Führungsanspruch mit Leben füllt

Polish translation: ...i urzeczywistnia nasze dążenie do wyprzedzania innych.


17:04 Nov 3, 2003
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: Führungsanspruch mit Leben füllt
Profitieren Sie einfach mehrfach! Von umfassenden AfterSales-Angeboten, hocheffizienten Service-/Fahrertrainings, einem einzigartigen Gebrauchtfahrzeugangebot, maßgeschneiderten Finanzdienstleistungen und individuellsten Sonderausbauten. Und nicht zuletzt von einer Leidenschaft, die immer wieder neue Maßstäbe in Qualität und Leistung setzt und unseren Führungsanspruch mit Leben füllt.

tekst musi mieæ wydŸwiêk reklamowy - autorem jest przywódca rynkowy w swojej bran¿y...
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:...i urzeczywistnia nasze dążenie do wyprzedzania innych.
Explanation:
...do przewodzenia
...bycia liderem
...bycia o krok dalej

Propozycja do Leidenschaft - pasja
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki!MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2...i urzeczywistnia nasze dążenie do wyprzedzania innych.
Andrzej Lejman
3byc zywym przejawem pozycji przywodcy rynkowego (w tym kontekscie tylko)
Uwe Kirmse


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...i urzeczywistnia nasze dążenie do wyprzedzania innych.


Explanation:
...do przewodzenia
...bycia liderem
...bycia o krok dalej

Propozycja do Leidenschaft - pasja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
dzięki!MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
3 hrs

agree  SATRO
13 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Führungsanspruch mit Leben füllt
byc zywym przejawem pozycji przywodcy rynkowego (w tym kontekscie tylko)


Explanation:
...i ktora jest zywym przejawem naszej pozycji przywodcy rynkowego.

Niezbyt doslownie, ale chyba moze byc.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2003-11-03 17:48:15 GMT)
--------------------------------------------------

Oni juz sa liderem (przynajmniej tak uwazaja), wiec chyba juz nie chodzi o dazenie bycia nim.

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474