KudoZ home » German to Polish » Other

unter EInschaltung

Polish translation: przy udziale


10:45 Jan 14, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: unter EInschaltung
Er sorgt unter Einschaltung der hiermit beauftragten Stellen dafuer, dass die Bestimmungen zur Sicherheit am Arbeitsplatz eingehalten werden.
kwiatkowska katarzyna
Polish translation:przy udziale
Explanation:
przy wlaczeniu jest bardziej doslownie, ale brzmi gorzej
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4przy udziale
Jerzy Czopik
5 +1przy współpracy, przy włączeniuStanisław Bałszan
4przy uwzględnieniuTomasz Cholewa


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
przy udziale


Explanation:
przy wlaczeniu jest bardziej doslownie, ale brzmi gorzej

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: oczywiœcie
6 mins

agree  Anna Bittner
11 mins

agree  A_Lex
21 mins

agree  Agnieszka Debska
6 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
przy współpracy, przy włączeniu


Explanation:
Dba on o to, przy współpracy jednostek (komórek organizacyjnych, stanowisk - potrzebny szerszy kontekst), którym to zlecono, by postanowienia dot. bezpieczeństwa w miejscu pracy były przestrzegane

Stanisław Bałszan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex
14 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przy uwzględnieniu


Explanation:
propozycja

Tomasz Cholewa
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 189