KudoZ home » German to Polish » Other

Service Leiter

Polish translation: kierownik (dzialu) serwisu


09:51 Jan 15, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Service Leiter
Fragebogen eines Marktforschungsinstitutes:

Verbinden lassen. Falls Kein **Service-Leiter** im Betrieb erreichbar bzw. verfügbar ist, dann nach **Teilevertriebsleiter**, **Aftersalesleiter** oder erfahrenem **Service-Berater** fragen. Ansonsten nach einer leitenden Funktion - vergleichbar zu der eines Service-Leiters fragen.

Za pomoc, przy pozostalych slowkach oznaczonych gwiazdkami bylabym bardzo wdzieczna.

Serdecznie pozdrawiam
Aleksandra Bettin
Polish translation:kierownik (dzialu) serwisu
Explanation:
kierownik (dzialu) dystrybucji czesci
kierownik dzialu opieki nad Klientami po sprzedazy
doradca serwisowy
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Przy Aftersalesleiter zdecydowalam sie jednak na "kierownika obslugi posprzedaznej"
Dziekuje i pozdrawiam!
Ola
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kierownik (dzialu) serwisu
Jerzy Czopik
3kierownik obslugi
bebuje


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kierownik (dzialu) serwisu


Explanation:
kierownik (dzialu) dystrybucji czesci
kierownik dzialu opieki nad Klientami po sprzedazy
doradca serwisowy

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Przy Aftersalesleiter zdecydowalam sie jednak na "kierownika obslugi posprzedaznej"
Dziekuje i pozdrawiam!
Ola

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
1 hr

agree  Ewunia
4 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kierownik obslugi


Explanation:
Mozna tez chyba powiedziec: kierownik serwisu..
b

bebuje
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8