KudoZ home » German to Polish » Other

Gutachter

Polish translation: rzeczoznawca / biegły / ekspert


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gutachter
Polish translation:rzeczoznawca / biegły / ekspert
Entered by: SATRO

14:46 Jan 25, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Gutachter
der Gutachter soll die fertigen Unterlagen zuschicken
bejbe
rzeczoznawca
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2004-01-25 14:47:55 GMT)
--------------------------------------------------

Zazwyczaj osoba wydająca opinię (Gutachten) ;)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-01-25 14:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

Sachversändiger, der ein Gutachten abgibt czyli rzeczoznawca wydający opinię ;-) Tako rzecze stary Duden

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-01-25 14:56:25 GMT)
--------------------------------------------------

A zdanie: Rzeczoznawca powinien przesłać gotowe dokumenty :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
:) dziękuję bardzo!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1rzeczoznawca
SATRO
4 +2rzeczoznawca
Anna Bittner


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rzeczoznawca


Explanation:
biegły
ekspert

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Masz wiecej alternatyw niz Stasek, to Ci sie nalezy agrii
8 mins
  -> dziêki!

agree  Ewunia
1 day3 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
rzeczoznawca


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2004-01-25 14:47:55 GMT)
--------------------------------------------------

Zazwyczaj osoba wydająca opinię (Gutachten) ;)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-01-25 14:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

Sachversändiger, der ein Gutachten abgibt czyli rzeczoznawca wydający opinię ;-) Tako rzecze stary Duden

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-01-25 14:56:25 GMT)
--------------------------------------------------

A zdanie: Rzeczoznawca powinien przesłać gotowe dokumenty :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357
Grading comment
:) dziękuję bardzo!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
3 mins
  -> No ja myœlê, ¿e agree ;) Dziêki!