KudoZ home » German to Polish » Other

Diakonisches Werk

Polish translation: Akcja Diakonów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Diakonisches Werk
Polish translation:Akcja Diakonów
Entered by: Tomasz Niedbala

12:15 Jun 26, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Diakonisches Werk
Diakonisches Werk. Landesverband der Inneren Mission in Schleswig-Holstein e.V. 2370 RENDSBURG
Tradeusz
Akcja Diakonów
Explanation:
So gibt es heute in Polen Malteser und Johanniter undnatürlich die christlichen Verbände, auch aus dem evangelischen Bereich ein polnisches Diakonisches Werk beispielsweise.

...I tak na przykład istnieją dzisiaj w Polsce zarówno Zakon Kawalerów Maltańskich jak i Zakon Johannitów oraz oczywiście związki chrześcijańskie, np. w Kościele ewangelickim polska Akcja Diakonów
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1niżejIwona Domanska
3Akcja Diakonów
Tomasz Niedbala


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
niżej


Explanation:
Jest to nazwa własna, więc wg mnie nie należy tłumaczyć (ewentualnie w nawiasie dodać "organizacja diakonijna")
http://www.google.pl/search?q=Diakonisches Werk&hl=pl&lr=lan...

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=diakonijna&lr=l...

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
1 day19 hrs
  -> Dziêkujê

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Akcja Diakonów


Explanation:
So gibt es heute in Polen Malteser und Johanniter undnatürlich die christlichen Verbände, auch aus dem evangelischen Bereich ein polnisches Diakonisches Werk beispielsweise.

...I tak na przykład istnieją dzisiaj w Polsce zarówno Zakon Kawalerów Maltańskich jak i Zakon Johannitów oraz oczywiście związki chrześcijańskie, np. w Kościele ewangelickim polska Akcja Diakonów


    Reference: http://www.ostpreussenblatt.de/blau/veranstaltungen/vergange...
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23