KudoZ home » German to Polish » Other

Eishöhlen

Polish translation: studnia lodowa


17:45 Aug 10, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Eishöhlen
Großbritanniens Spas bieten die besten Kuren aus aller Welt verknüpft mit englischem Touch: Thailändische Massagen in Northumberland, Indische Shirodhara in Watford bei London, ur-australische Schlamm-Packungen in Surrey. Duftende Bäder und Eishöhlen, Rasul-Schlamm-Packungen und Floating-Tanks mit künstlichem Sternenhimmel.
Misia
Polish translation:studnia lodowa
Explanation:
mysle, ze o to chodzi:

Pozostała oferta: kompleks odnowy biologicznej: sanarium, sauna fińska, sauna rzymska, aromabad (pomieszczenie do wilgotnych inhalacji), caldarium, studnia lodowa, kabina śnieżna, stanowiska do masażu i rehabilitacji, pole magnetyczne, bicze, solarium, ogród zimowy, korty do squasha, fitness park, pub, restauracja, bar, kawiarenka, sklep ze sprzętem dla pływaków i nurków.

http://www.portalstomatologiczny.pl/u235/navi/174247/back/17...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-08-10 17:50:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://elektron.janski.edu.pl/~azdanowski/podstrony/odnowa b...
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1studnia lodowa
Anna Bittner
3komory lodowe
Andrzej Mierzejewski
3jaskinie lodowe
Tomasz Niedbala


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Eishöhlen
studnia lodowa


Explanation:
mysle, ze o to chodzi:

Pozostała oferta: kompleks odnowy biologicznej: sanarium, sauna fińska, sauna rzymska, aromabad (pomieszczenie do wilgotnych inhalacji), caldarium, studnia lodowa, kabina śnieżna, stanowiska do masażu i rehabilitacji, pole magnetyczne, bicze, solarium, ogród zimowy, korty do squasha, fitness park, pub, restauracja, bar, kawiarenka, sklep ze sprzętem dla pływaków i nurków.

http://www.portalstomatologiczny.pl/u235/navi/174247/back/17...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-08-10 17:50:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://elektron.janski.edu.pl/~azdanowski/podstrony/odnowa b...

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 372
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
49 mins
  -> dziêki

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Eishöhlen
jaskinie lodowe


Explanation:
...ponadto Eisriesenwelt - największe jaskinie lodowe, Salzburg ...

Eishöhlen, Eisriesenwelt Werfen-Weng
Naturwunder Eishöhlen, 40km südlich von Salzburg

Die Eisriesenwelt Werfen, ein gigantisches Höhlensystem im Salzburger Tennengebirge, zieht jährlich tausende Besucher in ihren Bann. Bei frostigen Temperaturen kann man mächtige Eisskulpturen bewundern, deren Schöpfer kein Künstler, sondern die Natur selbst war. Erst Anfang des vergangenen Jahrhunderts wurde die Höhle entdeckt. Mit zunehmender Bekanntheit besuchten immer mehr Menschen die Eisriesenwelt.



http://www.gasthofschorn.at/de/eisriesenwelt.shtml
http://www.speleo.inform.pl/szkolenia/jaskiniepbt/jaskiniepb...


    Reference: http://www.lexikon-definition.de/Eishoehlen.html
    Reference: http://pabianice.pttk.pl/
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anna Bittner: tutaj chodzi o rodzaj odnowy biologicznej a nie o atrakcje geograficzne
5 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Eishöhlen
komory lodowe


Explanation:
Propozycja. Jaskinia powinna być wielka, studnia powinna być wypełniona wod±, a komorę można zainstalować w niewielkim pomieszczeniu. Przynajmniej tak mi się kojarzy :-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 26 mins (2004-08-10 21:12:28 GMT)
--------------------------------------------------

kolejna propozycja: kabiny lodowe - przez analogię do kabin śnieżnych u Anny Bittner.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 166