ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Other

Equalizerkurven

Polish translation: korektor graficzny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Equalizer
Polish translation:korektor graficzny
Entered by: Anna Bittner

09:43 Sep 20, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Equalizerkurven
Die Tonwiedergabe kann im Radio-, CD-Betrieb mit unterschiedlichen Equalizerkurven erfolgen.

Bardzo prosi³abym o pomoc w przet³umaczeniu ca³ego zadnia.
Klet
korektor graficzny
Explanation:
equalizer. Aktualizacja: 31.01.2004. Korektor graficzny. Urządzenie służące
do wzmocnienia lub obniżenia wybranego pasma (zakresu ...
definicje.digipedia.pl/definicja/757221477.html

Słownik. Equalizer Korektor graficzny - urządzenie, które potrafi uwydatniać
lub osłabiać wybrane częstotliwości dźwięku. Powrót. ...
cdrinfo.pl/software/slownik/slownik_w.php?ID=2180201859

cichy. Przejdźmy do funkcji naszej wieży. Możemy ustawić rodzaj equalizera:
normal, pop, classic i jazz. Różnica pomiędzy ...
twojepc.pl/artykuly.php?id=msi_mega_pc

Myślę, że chodzi tu o rodzaje equalizera
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5charakterystyki equalizera
Zbigniew Zawada
4różne korekcje brzmienia
Andrzej Mierzejewski
4charakterystki korektora graficznego
SATRO
3korektor graficzny
Anna Bittner


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korektor graficzny


Explanation:
equalizer. Aktualizacja: 31.01.2004. Korektor graficzny. Urządzenie służące
do wzmocnienia lub obniżenia wybranego pasma (zakresu ...
definicje.digipedia.pl/definicja/757221477.html

Słownik. Equalizer Korektor graficzny - urządzenie, które potrafi uwydatniać
lub osłabiać wybrane częstotliwości dźwięku. Powrót. ...
cdrinfo.pl/software/slownik/slownik_w.php?ID=2180201859

cichy. Przejdźmy do funkcji naszej wieży. Możemy ustawić rodzaj equalizera:
normal, pop, classic i jazz. Różnica pomiędzy ...
twojepc.pl/artykuly.php?id=msi_mega_pc

Myślę, że chodzi tu o rodzaje equalizera

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 372

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
charakterystyki equalizera


Explanation:
DĽwięk przy odbiorze z radia lub z CD można odtwarzać przy różnych charakterystykach equalizera

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
charakterystki korektora graficznego


Explanation:
Wg. mnie tak to się właśnie nzaywa...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 366

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
różne korekcje brzmienia


Explanation:
...odtwarzać z różnymi korekcjami brzmienia.
Ja tak proponuję.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 155