KudoZ home » German to Polish » Other

Balkonkasten-Langzeitdünger

Polish translation: Nawóz do skrzynek balkonowych o przedłużonym działaniu


14:15 Nov 29, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Balkonkasten-Langzeitdünger
Sk³adnik nawozu
Karina9
Polish translation:Nawóz do skrzynek balkonowych o przedłużonym działaniu
Explanation:
To nie składnik, tylko rodzaj nawozu
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Nawóz do skrzynek balkonowych o przedłużonym działaniu
Andrzej Lejman
3nawozy o dlugotrwalym dzialaniu do skrzynek balkonowychRadson


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Balkonkasten-Langzeitdünger
Nawóz do skrzynek balkonowych o przedłużonym działaniu


Explanation:
To nie składnik, tylko rodzaj nawozu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 172
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: tez tak to widze ;)
1 min

agree  Iwona Domanska
26 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Balkonkasten-Langzeitdünger
nawozy o dlugotrwalym dzialaniu do skrzynek balkonowych


Explanation:
propozycja, bo chyba "utartego" pojecia nie ma

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 144