KudoZ home » German to Polish » Other

gasierte Baumwolle

Polish translation: bawełna gazowana / nić bawełniana gazowana


14:08 Dec 3, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: gasierte Baumwolle
Odn. przybornika krawieckiego.
Karina9
Polish translation:bawełna gazowana / nić bawełniana gazowana
Explanation:
.. gamie płócień, niezależnie od materiału (len, bawełna, itd.) lecz ... 100% bawełny,
egipskiej długowłóknistej Nić czesana i gazowana Skrętka złożona ...
galplast.com.pl/?menu=6&&nr=1&&pdm=0
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bawełna opalanaxxxglitzie
4bawełna gazowana / nić bawełniana gazowana
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bawełna gazowana / nić bawełniana gazowana


Explanation:
.. gamie płócień, niezależnie od materiału (len, bawełna, itd.) lecz ... 100% bawełny,
egipskiej długowłóknistej Nić czesana i gazowana Skrętka złożona ...
galplast.com.pl/?menu=6&&nr=1&&pdm=0

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Grading comment
Dziękuję.

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bawełna opalana


Explanation:
ga|sie|ren <sw. V.; hat> [frz. gazer = sengen, zu: gaz = Gas] (Textilind.): (Garne) durch Absengen über Gasflammen von Faserenden befreien;
(c) Dudenverlag

Słownik nauk.-techn. niem.-pol.: gasieren - (włók.) opalać przędzę

"Przędza opalana
Przędza pozbawiona nadmiernej włochatości poprzez opalanie końców włókien ( najczęściej gazem )"
http://www.republika.pl/wskalski/opisy/rprz.htm



xxxglitzie
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4