KudoZ home » German to Polish » Other

Freistellungs-Bescheinigung vom Finanzamt

Polish translation: zaświadczenie urzędu skarbowego...


18:47 Dec 3, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Freistellungs-Bescheinigung vom Finanzamt
Dziekuje za pomoc!
ElwiraWagner
Polish translation:zaświadczenie urzędu skarbowego...
Explanation:
..o zwolnieniu z podatku

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-12-03 19:07:58 GMT)
--------------------------------------------------

Niemieckie ministerstwo finansów nazywa to w swojej broszurze po polsku \"zaświadczeniem zwalniającym\":

[PDF] Uwaga wstepna
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat
... usługę przedłoży mu zaświadczenie zwalniające, ważne w momencie kontrświadczenia. ...
Jak długo iw jakim zakresie ważne jest zaświadczenie zwalniające? ...
www.bundesfinanzministerium.de/.../ Merkblatt-zum-Steuerabzug-bei-Bauleistungen-in-Polnisch-/-Polish.pdf

czyli tu będzie:
zaświadczenie zwalniające urzędu skarbowego
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zaświadczenie urzędu skarbowego...Iwona Domanska
3potwierdzenie / decyzja o zwolnieniu z urzędu skarbowego
SATRO


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
potwierdzenie / decyzja o zwolnieniu z urzędu skarbowego


Explanation:
Prawdopodobnie chodzi o zwolnienie z jakiegoś tam obowiązku podatkowego, ale podajesz zbyt mały kontekst :(

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 366

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zaświadczenie urzędu skarbowego...


Explanation:
..o zwolnieniu z podatku

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-12-03 19:07:58 GMT)
--------------------------------------------------

Niemieckie ministerstwo finansów nazywa to w swojej broszurze po polsku \"zaświadczeniem zwalniającym\":

[PDF] Uwaga wstepna
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat
... usługę przedłoży mu zaświadczenie zwalniające, ważne w momencie kontrświadczenia. ...
Jak długo iw jakim zakresie ważne jest zaświadczenie zwalniające? ...
www.bundesfinanzministerium.de/.../ Merkblatt-zum-Steuerabzug-bei-Bauleistungen-in-Polnisch-/-Polish.pdf

czyli tu będzie:
zaświadczenie zwalniające urzędu skarbowego

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 99
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
342 days

agree  klick
2122 days