KudoZ home » German to Polish » Other

hervorgehen

Polish translation: tu: urodzić się


16:22 Dec 5, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
Other
German term or phrase: hervorgehen
aus der Ehe sind keine jetzt noch minderjährigen Kinder hervorgegangen.
Tradeusz
Polish translation:tu: urodzić się
Explanation:
Najlepiej: "małżonkowie mają dwoje wspólnych, jeszcze nieletnich dzieci" lub "w małżeństwie urodziło się..."
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1TU: brak / nie ma
SATRO
4tu: urodzić się
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: urodzić się


Explanation:
Najlepiej: "małżonkowie mają dwoje wspólnych, jeszcze nieletnich dzieci" lub "w małżeństwie urodziło się..."

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 490

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
TU: brak / nie ma


Explanation:
ew. nie pojawiły się, ale to brzmi głupio

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 366

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxglitzie: z ma³¿eñstwa tego nie ma ma³oletnich obecnie dzieci - bym napisa³a:-)
2 days22 hrs
  -> Z ust mi to wyjê³aœ :) Tak w³aœnie bym napisza³, gdybym sam na to wpad³ ;-)