KudoZ home » German to Polish » Poetry & Literature

vollkommene Sprache

Polish translation: j. doskonaly


13:37 Sep 15, 2007
German to Polish translations [PRO]
Poetry & Literature
German term or phrase: vollkommene Sprache
Głowię się i głowię jak to po polsku powiedzieć, wszystko mi jakoś nie do końca pasuje. Najbardziej podoba mi się wersja: język doskonały. Może ktoś ma lepszy pomysł?
Lucyna Wiatr
Germany
Polish translation:j. doskonaly
Explanation:
kontekst bylby wazny, bo moze jest i jezyk absolutny,idealny albo kompletny,ale szczeze mowiac, tak bez kontekstu, jezyk doskonaly mnie rowniez najbardziej sie podoba.
Selected response from:

Anna Miklos-Spasic
Austria
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nieskazitelna mowaxxxskierka
4j. doskonalyAnna Miklos-Spasic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
j. doskonaly


Explanation:
kontekst bylby wazny, bo moze jest i jezyk absolutny,idealny albo kompletny,ale szczeze mowiac, tak bez kontekstu, jezyk doskonaly mnie rowniez najbardziej sie podoba.

Anna Miklos-Spasic
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nieskazitelna mowa


Explanation:
a może też nieskazitelny język?
to tak jak doskonały, tylko - powiedziałabym - bardziej literacko :)


xxxskierka
Native speaker of: Native in PolishPolish