KudoZ home » German to Polish » Poetry & Literature

pytanie konkursowe IV/5

Polish translation: dziewczyny na traktory - traktorzysci na dziewczyny


22:04 Mar 29, 2004
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / owocologia
German term or phrase: pytanie konkursowe IV/5
Erde für die Erdbeeren!

ci¹g dalszy owocologii niezastosowalnej

zasady koñkursu: http://www.proz.com/topic/19780
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:dziewczyny na traktory - traktorzysci na dziewczyny
Explanation:
tak mi sie jakos za przeszloscia zatesknilo
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
Drą mną uczucia sprzeczne

Bo Odpowiadający zawyżają poprzeczkę...



Ocena wygląda następująco, co następuje:



- Anna Bittner: 6 pkt - za ponowne zaszczycenie konkursu swym talentem, za bezpolotowość oraz bohaterskie milczenie wobec obrazoburczego agri imć Nieodpowiadającego - w sumie 6 pkt



ähksähqvo



- Lim0nka: 6 pkt: 7 pkt - za dobrą pamięć i romantyczne żonglowanie frazami. NatomNiast za brak motywacji - tym razem aż MINUS 1 pkt!! Pilnuj się Lim0nko, motywacja w cenie! w sumie 6 pkt,



nie egzekfkfo:

- Stanisław Te: 7 pkt - 5 pkt za twórczą obróbkę fraz, za narcyzm nieuświadomiony oraz megalomanię uświadomioną. niestety MINUS 1 pkt za wazeliniarskie agri, ale znuff za błyskotliwa motywację całe 3 pkt na plusie, w sumie więc 7 pkt



No i, ta - dam! Brylant fraz sloganowo-wdzięczno-delikatnych-inaczej:

- Alina Brockelt - BRAWO - 8 pkt (to, jak dotąd rekord tego końkursu) - 10 pkt za genializm czysty oraz zatęsknienie. Natomiast za brak motywacji oraz wazeliniarski rewanż agrijowy - MINUS 2 pkt, w sumie znaczy się 8 pkt.



Gratulacje

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dziewczyny na traktory - traktorzysci na dziewczyny
Alina Brockelt
5 +1Pyrlandia 4 Stasek
SATRO
4 +1Ziemia dla ziemniaków!
Anna Bittner
4księża na księżyc!
lim0nka


Discussion entries: 5





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ziemia dla ziemniaków!


Explanation:
To tak na szybko i bez polotu ale choć na jedno pytanie konkursowe muszę odpowiedzieć!

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: To ja choæ raz dam Ci agree ;-) - I tak, Szanowna Organizatorko, wiem ¿e odpowiedŸ nie spe³nia wymogów formalnych, ale obrazoburstwo polega te¿ na nietrzymaniu siê regulaminu koñkursu przez uczestników ;-P
1 hr

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
księża na księżyc!


Explanation:
a motywacja?
po pierwsze primo: tak brzmiał oryginał do przetłumaczenia na ćwiczeniach z niemieckiego,
po drugie primo: ech, stare dobre czasy, kiedy na ils-ie wykładała jeszcze pani B.A. :o)
po trzecie primo: dzięki za przypomnienie... aż mi się łezka w oku zakręciła

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 25 mins (2004-03-30 14:30:22 GMT)
--------------------------------------------------

no to pożongluję polskim :)
Mały Książę na Księżycu

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Pyrlandia 4 Stasek


Explanation:
Jeżeli Erdbeere to ziemna jagoda (taki mały owoc roznący w ziemi lub na ziemi), to znaczy, że jet to mała pyra. Stasek może nie jest mały, ale pyrą jest (i to od sześciu pokoleń)!
Jeżeli Erde to ziemia to należałoby zastanowić się na jakiej ziemi rośnie i spożywa się największą ilość tych królewskich warzywek (pyr)... Oczywiście w Pyrlandii!!

Fazit: Erde = Pyrlandia
Erdbeere = Stasek
für = 4

PYRLANDIA 4 STASEK!!
PYRLANDIA DLA STASKÓW
PYRLANDIA DLA STASKA
STASEK NA PREZYDENTA PYRLANDII
VOTE FOR STASEK-PYRASEK

Czyli po prostu: Jest git!! I niech się inne wyjaśnienia chowają!!

Motywacja: Chcę wygrać ten konkurs (i wybory) dlatego taką motywację wybrałem o wy zawistne potwory!!

Pyrland-Präsident
Stasek Pyrasek


SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: Stasek - Pyrasek jest bardzo ciekawe, ¿eby nie powiedzieæ - intryguj±ce ;-)
10 hrs
  -> To nie jest wcale ciekawe - to genealogicznie genialny wywód - to¿ to prawie E=Mc2 :)

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dziewczyny na traktory - traktorzysci na dziewczyny


Explanation:
tak mi sie jakos za przeszloscia zatesknilo

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Drą mną uczucia sprzeczne

Bo Odpowiadający zawyżają poprzeczkę...



Ocena wygląda następująco, co następuje:



- Anna Bittner: 6 pkt - za ponowne zaszczycenie konkursu swym talentem, za bezpolotowość oraz bohaterskie milczenie wobec obrazoburczego agri imć Nieodpowiadającego - w sumie 6 pkt



ähksähqvo



- Lim0nka: 6 pkt: 7 pkt - za dobrą pamięć i romantyczne żonglowanie frazami. NatomNiast za brak motywacji - tym razem aż MINUS 1 pkt!! Pilnuj się Lim0nko, motywacja w cenie! w sumie 6 pkt,



nie egzekfkfo:

- Stanisław Te: 7 pkt - 5 pkt za twórczą obróbkę fraz, za narcyzm nieuświadomiony oraz megalomanię uświadomioną. niestety MINUS 1 pkt za wazeliniarskie agri, ale znuff za błyskotliwa motywację całe 3 pkt na plusie, w sumie więc 7 pkt



No i, ta - dam! Brylant fraz sloganowo-wdzięczno-delikatnych-inaczej:

- Alina Brockelt - BRAWO - 8 pkt (to, jak dotąd rekord tego końkursu) - 10 pkt za genializm czysty oraz zatęsknienie. Natomiast za brak motywacji oraz wazeliniarski rewanż agrijowy - MINUS 2 pkt, w sumie znaczy się 8 pkt.



Gratulacje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Piêkne toto - nie zna³em drugiej czêœci :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Dv
9 hrs
  -> Nie zna³e¶, bo to moja produkcja w³asna ;-)