KudoZ home » German to Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe IV/11 - fina³

Polish translation: finał?!


22:38 Apr 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / owocem w plac
German term or phrase: Pytanie konkursowe IV/11 - fina³
In einem kleinen Städtchen
gab es ein ganz rundes Mädchen
Sie mochte Apfelplätzchen
Ihr Name - wie denn sonst - Gretchen.

Z powodu bardzo fatalnie opadaj¹cej frekwencji wœród Odpowiadaj¹cych oraz ogólnie niskiego poziomu pytañ zadawanych w tym konkursie jestem zmuszona ANULOWAÆ wczeœniejsze ustalenia i zakoñczyæ ten oto koñkurs przed nast¹pieniem koñca œwiata/ œwi¹t/ owocowej egzystencji/ przed wyczerpaniem miejsca na placach wszelkich.

Uczestników proszê o zwarcie szyków i starania o wysok¹ punktacjê wyników.

Ocena odpowiedzi na niniejsze pytanie oraz g³oszenie wyników ca³oœciowych nast¹pi DZIŒ (w œrodê 7.4.04) w godzinach (po)po³udniowych.

Zasady konkursu... eeech, i tak nikt nie czyta... :(
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:finał?!
Explanation:
Małe miacho,
w nim Gertruda,
niechuda,
Wcina ciacho.
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
zisiejsza punktacja to na rzecz weny owacja:
- Stan Te - 5 pkt - za dosłowność munis 2 (i żeby mi to było oooostatni raz!), za samouwielbienie i ekstatyczny zew refrenny - 6, za platzkownicę - 1,
- Alina Be - 5 pkt - za dopisanie frekwencyjne - 2, za dosłowność - ekhm... minus 2, za grubulę i kulanie - plus 5,
- Anna Be - 6 pkt - za owocową mieścinę - 3, za błędne rozpoznanie moich gustów kulinarnych - 2 (hehe, nadal się mogę ukrywać... łiskas mniaaam), za motywację - 1,
- Witold eR - 5 pkt - za debiut - 1 pkt, za dosłowność kulawą, acz niezwykle żwawą - 1 pkt, za dziewuszkę z racuszkiem - 3 pkt,
- A_Lex (A eL) - 7 pkt - za malinkę w rączkach - cudo - 4pkt, za dziewczątko krąglutkie (jabłecznie) słodziutkie - 3 pkt,
- Lim0nka (Nka eL) - 8 pkt - za prawdziwy łyrk ri-a-lity szoł - 2pkt, za stertę serdelków - 1pkt oraz 4 pkt za eufemistyczne potraktowanie "tego i owego", tudzież 1 pkt za wzorowość w pracy,
Zwycięzczynią finałowej rundy jest... ta-dam...
- NowEva (Ewa eN) - 9pkt - za dobór imienia bohaterki - 2 pkt, za niechudą - 2 pkt, za zwięzłość tekstu oraz polot wysokiej próby - 5 pkt

Gratuluję zwyciężczyni.
Gratuluję wszystkim Odpowiadającym za szeroki odzew na mój dramatyczny zew o frekwencję... :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4już!!
A_Lex
5 +3WYGRAM!!
SATRO
5 +1dla podniesienia frekwencji :o)
lim0nka
4 +1IV/11
Anna Bittner
3 +1moja wersja
Alina Brockelt
1 +2tak na próbęWitold Raczynski
1 +1finał?!
*eva*


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Pytanie konkursowe IV/11 - finał
WYGRAM!!


Explanation:
Zwrotka pierdwsza!

Była sobie jedna wiocha, Hej!
Na tej wiosze żyła Gocha, Hej!
Gocha cięzkie sadło miała, Hej!
Bo w platzkach się miłowała, Hej!

Zwrotka druga (dla czirliderek tańczących na cześć zwycięzcy
Hej, hej, hej, rach, ciach, ciach!
Kto ma wygrać jak nie Stach!
Giw mi an "S"! Giw mi an "T"! Giw mi an "A"! Giw mi an "C"! Giw mi an "H"! Staaaaaaachhhhh!!!

Wersja dla czirliderek na wypadek mojej przegranej:
Giw mi an "GI"! Giw mi an "WE"! Giw mi an "RĘ"!
I refren:
Hej kto szlachta za Tygrysem!
Zgładzić podłą platzkownicę!

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: Rewelacjnie!
1 hr
  -> "Wiem" - powiedzia³ z wrodzon¹ skromnoœci¹ Stasek Pyrasek :) Dziêki za uznanie!

agree  Anna Bittner: superancko // jest brzmi "nei" a "takk" oznacza dziekuje;)
1 hr
  -> Dziêkujê, Takk (czy w islandzkim jest równie¿ s³owo "niee", czy mo¿e nie??)

agree  lim0nka: dyskwalifikacja za dyskwalifikowanie konkurencji!
13 hrs
  -> Inni nie s¹ dla mnie konkurencj¹!!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
moja wersja


Explanation:
Anula - grubula
najadla sie paczkow
a teraz sie kula.

Zdaje sobie sprawe, ze nie dorownam moim przedmowcom, na ale, zeby Tygru nie narzekala na niska frekfencje...


Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anna Bittner: a to co za insynuacje na mój temat!! ich bin doch soooo empfindlich;)
15 mins
  -> O przepraszam najmocniej, nie wiedzialam, ze lubisz paczki ;-)

agree  SATRO: Dyskwalifikacja za brak polskiej czcionki!
11 hrs
  -> S± w moim ¿ycie takie chwile..., w których nie mam dostêpu do polskiej czcionki ;-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pytanie konkursowe IV/11 - fina³
IV/11


Explanation:
W mieścinie małej,
owocowej całej
tygru jabłka wcinała,
bo apetyt na nie miała.

Zawyżam frekwencję, proszę nie zwracać uwagi na kwalitet:)))

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Dyskwalifikacja za przytyki osobiste!
11 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
tak na próbę


Explanation:
maleńka mieścinka,
w niej krągła dziewuszka
ta nasza Gosieńka
zajada racuszka

Witold Raczynski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex: fajna próba ;) i apetyt na racuszki rozbudza...:-D
56 mins

agree  SATRO: Wyj¹tkowo Ciê nie zdyskwalifikujê, bo to dopiero pierwsza odpowiedŸ w konkursie jeœli dobrze œledzi³em :) // Jak wszystkich to wszystkich, ale Ci siê upiek³o tym razem :) Pozdrawiam!
11 hrs
  -> a za có¿ by mia³a byæ ta dyskwalifikacja? Ja tylko próbuje frekwencjê podwy¿szyæ i siê trochê udzieliæ... pozdrawiam

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Pytanie konkursowe IV/11 - finał
już!!


Explanation:
malutka mieścinka
okrągła dziewczynka
w jej rączkach malinka
a imię - Grażynka

ale mnie naszło po nocy!! :-D

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 34 mins (2004-04-07 09:12:39 GMT)
--------------------------------------------------

to jeszcze wariacja:

miasteczko malutkie
dziewczątko krąglutkie
w jabłuszkach calutkie
i jakie słodziutkie...

tak z rana...;))

A_Lex
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: PIKNE!!!!
5 mins
  -> a dziêkujê piknie! :-D

agree  Alina Brockelt: O tak, tez mi sie bardzo podoba :)
8 hrs
  -> a dziêkujê ;) czasem trzeba daæ upust tfurczoœci :-D

agree  Anna Bittner: fajowo!
8 hrs
  -> oj, bo siê rozp³ynê...;)) dziêki!

agree  SATRO: Dyskwalifikacja: to nie mia³a byæ odpowiedŸ poranno-wieczorna!
20 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
Pytanie konkursowe IV/11 - finał
finał?!


Explanation:
Małe miacho,
w nim Gertruda,
niechuda,
Wcina ciacho.


*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
zisiejsza punktacja to na rzecz weny owacja:
- Stan Te - 5 pkt - za dosłowność munis 2 (i żeby mi to było oooostatni raz!), za samouwielbienie i ekstatyczny zew refrenny - 6, za platzkownicę - 1,
- Alina Be - 5 pkt - za dopisanie frekwencyjne - 2, za dosłowność - ekhm... minus 2, za grubulę i kulanie - plus 5,
- Anna Be - 6 pkt - za owocową mieścinę - 3, za błędne rozpoznanie moich gustów kulinarnych - 2 (hehe, nadal się mogę ukrywać... łiskas mniaaam), za motywację - 1,
- Witold eR - 5 pkt - za debiut - 1 pkt, za dosłowność kulawą, acz niezwykle żwawą - 1 pkt, za dziewuszkę z racuszkiem - 3 pkt,
- A_Lex (A eL) - 7 pkt - za malinkę w rączkach - cudo - 4pkt, za dziewczątko krąglutkie (jabłecznie) słodziutkie - 3 pkt,
- Lim0nka (Nka eL) - 8 pkt - za prawdziwy łyrk ri-a-lity szoł - 2pkt, za stertę serdelków - 1pkt oraz 4 pkt za eufemistyczne potraktowanie "tego i owego", tudzież 1 pkt za wzorowość w pracy,
Zwycięzczynią finałowej rundy jest... ta-dam...
- NowEva (Ewa eN) - 9pkt - za dobór imienia bohaterki - 2 pkt, za niechudą - 2 pkt, za zwięzłość tekstu oraz polot wysokiej próby - 5 pkt

Gratuluję zwyciężczyni.
Gratuluję wszystkim Odpowiadającym za szeroki odzew na mój dramatyczny zew o frekwencję... :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Dyskwalifikacja za brak owoców!
2 hrs
  -> owoce były w ciachu! :-p

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Pytanie konkursowe IV/11 - finał
dla podniesienia frekwencji :o)


Explanation:
Siedzę przy komputerku
I stercie sedelków.
Praca idzie wzorowo,
Tylko rośnie to i owo.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 28 mins (2004-04-07 17:06:42 GMT)
--------------------------------------------------

seRdelków, oczywiście

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Dyskwalifikacja za brak "d" // Podwójna dyskwalifikacja za zwracanie mi ówagi!
3 hrs
  -> brak by³ R, nie D :P