KudoZ home » German to Polish » Psychology

Bildergeschichten-Methode

Polish translation: metoda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bildergeschichten-Methode
Polish translation:metoda
Entered by: Magdallena

14:35 Feb 17, 2006
German to Polish translations [PRO]
Psychology
German term or phrase: Bildergeschichten-Methode
Jedna z metod mnemotechnicznych stosowana przy zapamiêtywaniu samych liczb. Zamienia siê cyfry w symbole, nastêpnie dan¹ liczbê w te symbole, a z symboli tworzy siê historyjkê, zeby nie zapomniec kolejnosci. Uwaga: ta metoda dotyczy wylacznie zapamietywania liczb.
Magdallena
metoda "historyjek obrazkowych"
Explanation:
skromna propozycja
Selected response from:

Radson
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4alfabet kodow
Tomasz Sieniuć
3metoda "historyjek obrazkowych"Radson


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metoda "historyjek obrazkowych"


Explanation:
skromna propozycja


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=historyjek+obrazkowych&b...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki!

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alfabet kodow


Explanation:
http://www.poradnikzdrowie.pl/14_491.htm

Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10