KudoZ home » German to Polish » Ships, Sailing, Maritime

Leerräume

Polish translation: tak


16:42 Feb 18, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / Specyfikacja budowy małego statku pasażerskiego
German term or phrase: Leerräume
W oryginale: "Zentrale 220 Volt Lenzpumpe für alle Leerräume."

Lenzpumpe to pompa zęzowa, ale czy "Leerräume" należy rozumieć dosłownie jako puste przestrzenie?
maczek
Polish translation:tak
Explanation:
Chodzi o wszystkie puste przestrzenie, najczęściej jest to zęza, ale jest ich sporo pod pokłądem.
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziękuję, i tak musiałem "pchnąć" tekst do innego tłumacza, za wysokie progi:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wolne/puste pomieszczenia
Crannmer
3tak
Anna Bittner


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tak


Explanation:
Chodzi o wszystkie puste przestrzenie, najczęściej jest to zęza, ale jest ich sporo pod pokłądem.

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję, i tak musiałem "pchnąć" tekst do innego tłumacza, za wysokie progi:)

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wolne/puste pomieszczenia


Explanation:
wolne/puste pomieszczenia

BTW tu Lenzpumpe to bardziej pompa odwadniająca. Ale tu chyba nie chodzi o zezy.
Bilgenpumpe to pompa stricte zezowa

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 72