KudoZ home » German to Polish » Ships, Sailing, Maritime

Sporttrailler

Polish translation: przyczepa podłodziowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sporttrailler
Polish translation:przyczepa podłodziowa
Entered by: Alina Brockelt

20:03 Sep 11, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
German term or phrase: Sporttrailler
Fragment ENA:
"Am ... wurde vom Gelände einer Wassersportgemeinschaft ein Sportboot nebst Sporttrailer entwendet."
Wiecej informacji niestety nie posiadam :-(
Alina Brockelt
przyczepa podłodziowa
Explanation:
chodzi o coś takiego: www.sklepyzeglarskie.pl/go/_info/?id=730
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziękuję serdecznie!!! Również Crannmerowi, punkty są niestety niepodzielne :(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przyczepa podłodziowa
Anna Bittner
4łódź z przynależną przyczepą (podłodziową)
Crannmer


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sportboot nebst Sporttrailer
łódź z przynależną przyczepą (podłodziową)


Explanation:
łódź z przynależną przyczepą (podłodziową)


lodz zapewne motorowa, ale niekoniecznie, zatem nie podawalbym blizszego okreslenia

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 72

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyczepa podłodziowa


Explanation:
chodzi o coś takiego: www.sklepyzeglarskie.pl/go/_info/?id=730


Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję serdecznie!!! Również Crannmerowi, punkty są niestety niepodzielne :(