KudoZ home » German to Polish » Sports / Fitness / Recreation

Schneebericht

Polish translation: pogoda dla narciarzy/warunki narciarskie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schneebericht
Polish translation:pogoda dla narciarzy/warunki narciarskie
Entered by: Mariusz Wstawski

13:26 Sep 20, 2007
German to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: Schneebericht
Ab Dezember startet der ADAC-Schneebericht 2007/2008:
Sie finden dann in der Aktuellen Schneelage sowie in der SnowMail Schneehöhen, Pistenzustände und das Ski-Wetter.
Mariusz Wstawski
Germany
Pogoda dla narciarzy/Warunki narciarskie
Explanation:
Propozycja, zdaje się, że w TVP tak to nazywają.
Selected response from:

skowronek
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Komunikat o Opadach Śniegueklerka
3 +1Pogoda dla narciarzy/Warunki narciarskie
skowronek
4serwis śniegowy
Maciej Andrzejczak
3raport opadow sniegowychmistrall


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
serwis śniegowy


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-09-20 13:35:04 GMT)
--------------------------------------------------

lub serwis narciarski po prostu..

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Pogoda dla narciarzy/Warunki narciarskie


Explanation:
Propozycja, zdaje się, że w TVP tak to nazywają.

skowronek
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grażyna Lesińska
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Komunikat o Opadach Śniegu


Explanation:
ang. Snow report
http://www.dolomiti.org/cortina/int/narty_pl.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-09-20 15:41:37 GMT)
--------------------------------------------------

skłaniałabym się też do określenia: Warunki śniegowe


--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-09-20 15:45:36 GMT)
--------------------------------------------------

Warunki śniegowe: http://www.skionline.pl/pogoda/index.php

eklerka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raport opadow sniegowych


Explanation:
na zasadzie "pogody dla narciarzy"

mistrall
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish