KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Piprinhydrinat

Polish translation: ...?


12:49 Mar 14, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / farmaceutyka
German term or phrase: Piprinhydrinat
Piprinhydrinat (po angielsku:

Piprinhydrinate)

[nigdzie nie moge znalezc polskiego odpowiednika. Piperyna to alkaloid zawarty w owocach pieprzu czarnego - Piper nigrum. Gdybym wiedzial co to "hydrinat", mozna by sie pokusic o zlozenie terminu]
kgas
Polish translation:...?
Explanation:
niestety mam złe wyniki: lekarstwa zawierające "Piprinhydrinat" zostały najwyraźniej wycofane w Niemczech, znalazłem zarówno listę z tymi lekami i odwołaniem dopuszczenia, jak i link do ich producenta - ale nie posunie nas to pewnie dalej. Odpowiednika słowa "hydrinat" nie potrafiłem na razie znaleźć - może ma Pan tego wzór chemiczny, to wtedy dałoby się dalej szukać.
Link z nazwą leku:
http://yavivo.lifeline.de/News/20001207/20001207_1_comment.h...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-14 13:44:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Tu jeszcze link do opisu substancji z synonimem nazwy:
http://www.kraeber.de/products/specifications/?f=piprinhydri...
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Problem w tym, ze nie mam zadnego wzoru. Mam w pracy dobrych chemikow, ktorzy jednak o czyms takim nie slyszeli. Rowniez w internecie nie ma zadnej definicji ani wzoru tego preparatu.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Link do opisu zwiazku
Jerzy Czopik
4...?
Jerzy Czopik


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...?


Explanation:
niestety mam złe wyniki: lekarstwa zawierające "Piprinhydrinat" zostały najwyraźniej wycofane w Niemczech, znalazłem zarówno listę z tymi lekami i odwołaniem dopuszczenia, jak i link do ich producenta - ale nie posunie nas to pewnie dalej. Odpowiednika słowa "hydrinat" nie potrafiłem na razie znaleźć - może ma Pan tego wzór chemiczny, to wtedy dałoby się dalej szukać.
Link z nazwą leku:
http://yavivo.lifeline.de/News/20001207/20001207_1_comment.h...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-14 13:44:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Tu jeszcze link do opisu substancji z synonimem nazwy:
http://www.kraeber.de/products/specifications/?f=piprinhydri...


    Reference: http://www.byk-gulden.com/home/site.nsf/files/index.html
    Reference: http://www.google.de/search?q=cache:mTlHh3QJZC4C:www.bfarm.d...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Problem w tym, ze nie mam zadnego wzoru. Mam w pracy dobrych chemikow, ktorzy jednak o czyms takim nie slyszeli. Rowniez w internecie nie ma zadnej definicji ani wzoru tego preparatu.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Link do opisu zwiazku


Explanation:
Znalazlem w Internecie opis tego preparatu: http://www.kraeber.de/products/specifications/?f=piprinhydri...

moze w ten sposob Pan to bedzie mogl jakos nazwac. Jesli potrzebuje Pan innych informacji, to klikajac na moje nazwisko wejdzie Pan na moj profil, gdzie mozna wyslac maila.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Link ten zreszta podalem juz, jak to pytanie bylo zadawane po raz pierwszy :-)
23 mins
  -> no wlasnie, ale mimo wszystko nie udalo sie znalezc nic wiecej - byc moze Pytajacy przeoczyl ten link :-)