KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Werkzeugmachermeister

Polish translation: mistrz narzędziowni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Werkzeugmachermeister
Polish translation:mistrz narzędziowni
Entered by: Jerzy Czopik

12:40 Mar 26, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Werkzeugmachermeister
nazwa zawodu
kgas
mistrz narzędziowni
Explanation:
dosłownie: mistrz narzędziowiec, ale chyba powyższe brzmi lepiej (narzędziownia jest działem produkcji)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-26 12:57:53 (GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie: mistrz ślusarstwa narzędziowego
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mistrz narzędziowni
Jerzy Czopik
4narzędziowiec
Andrzej Lejman


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narzędziowiec


Explanation:
Werkzeugmacher to narzędziowiec; Werkzeugmachermeister - narzędziowiec z dyplomem mistrzowskim w tym zawodzie

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mistrz narzędziowni


Explanation:
dosłownie: mistrz narzędziowiec, ale chyba powyższe brzmi lepiej (narzędziownia jest działem produkcji)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-26 12:57:53 (GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie: mistrz ślusarstwa narzędziowego


    Reference: http://www.visioneng.com/pl/about/vision_engineering_history...
    Reference: http://www.obrabiarki.pl/gielda_pracy/gieldapracy1.asp?ID=35...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dziekuje!