KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

ungeschälter Schlauch

Polish translation: przewód giętki (wąż) z zachowaną warstwą zewnątnrzną


23:58 May 18, 2002
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: ungeschälter Schlauch
Schlauchpresse
Dariusz Kozłowski
Poland
Polish translation:przewód giętki (wąż) z zachowaną warstwą zewnątnrzną
Explanation:
ew. powłoką zewnętrzną/wierzchnią; warstwą zewnętrzną/wierzchnią.

Tłumaczenie opisowe - link jak w poprzednim pytaniu
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
zastosowałem ostatecznie wąż z oplotem, ciekaw jestem także opinii Kolegów nt. mojej wersji...
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc, DK
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1przewód giętki (wąż) z zachowaną warstwą zewnątnrzną
Jerzy Czopik
4rury (przewody, węże) nie poddane wstępnie przeciąganiu
Tomasz Niedbala


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rury (przewody, węże) nie poddane wstępnie przeciąganiu


Explanation:
opis w linku


    Reference: http://wiem.onet.pl/wiem/012935.html
    Reference: http://www.saar-blankstahl.de/Lieferprogramm/Geschalter_Gesc...
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: linki opisuj¹ obróbkŸ stali - nie wydaje mi siê, ¿e mo¿na to przej¹æ dla przewodów giêtkich
3 mins
  -> OK, zasugerowa³em siê "przeci¹ganiem rur"

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przewód giętki (wąż) z zachowaną warstwą zewnątnrzną


Explanation:
ew. powłoką zewnętrzną/wierzchnią; warstwą zewnętrzną/wierzchnią.

Tłumaczenie opisowe - link jak w poprzednim pytaniu


    Reference: http://www.dietzel-hydraulik.de/sprach/deutsch/home/d_frame....
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
zastosowałem ostatecznie wąż z oplotem, ciekaw jestem także opinii Kolegów nt. mojej wersji...
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc, DK

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse
2 hrs