KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Pfannenziegel

Polish translation: esówka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pfannenziegel
Polish translation:esówka
Entered by: labusga

15:08 Aug 19, 2002
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Pfannenziegel
ok, to jest ostatni "dachówkowy" termin do t³umaczenia

Der x (rodzaj dachówki) wird wie die Pfannenziegel in Reihe verlegt.
labusga
Argentina
Esówka
Explanation:
Quelle: Deutsch-Polnisches Wissenschaftlich-Technisches Wörterbuch
Selected response from:

alszeg
Grading comment
allszeg dzieki!
Również Grzegorzowi, Uwe, leffowi oraz Andrzejowi za poprzednie odpowiedzi serdeczne dzieki! Wszystko sprawnie poszło. Tekst o dachówkach poszedł już w świat (na dach ;-)

Pozdrawiam,

Waldemar
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1esówka
leff
2 +2Esówkaalszeg
3 -1dachowkaGrzegorz Cygan


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
Esówka


Explanation:
Quelle: Deutsch-Polnisches Wissenschaftlich-Technisches Wörterbuch


    Reference: http://dachy.com.pl/cgibin/shop?show=unibet
alszeg
PRO pts in pair: 4
Grading comment
allszeg dzieki!
Również Grzegorzowi, Uwe, leffowi oraz Andrzejowi za poprzednie odpowiedzi serdeczne dzieki! Wszystko sprawnie poszło. Tekst o dachówkach poszedł już w świat (na dach ;-)

Pozdrawiam,

Waldemar

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Cygan
37 mins

agree  Uwe Kirmse
40 mins

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
dachowka


Explanation:
.


    Reference: http://www.morandi.ch/produits/tuiles/flamande/de/merkmale.h...
Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Uwe Kirmse: Zbyt ogólne, dachówka to Dachziegel, a esówka to okreœlony rodzaj dachówki, w³aœnie Pfannenziegel.
38 mins
  -> no wlasnie.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
esówka


Explanation:
Pfannenziegel = (bud.) esówka
[Słownik Naukowo-Techniczny N-P WNT]

"Esówka ma charakterystyczny przekrój poprzeczny w kształcie litery S. Dzięki rynnowemu zakrzywieniu powierzchni, woda spływa z nich szybciej niż z dachówek płaskich, a zakład zachodzących na siebie dachówek umożliwia ich szczelne połączenie"



    Reference: http://www.abcdom.pl/art/art.asp?artykul_id=527
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Ktoœ ukry³ pierwsze 2 odpowiedzi. Przywróci³em je.
10 mins