KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Unterkreuzungen

Polish translation: Vorschlag : dolne krzyżujące się ciągi przewodów


18:39 Oct 28, 2002
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Unterkreuzungen
externe Netzanbindung - Ausarbeitung, Festlegung und Berechnung der Unterkreuzungen
Irena Parol
Polish translation:Vorschlag : dolne krzyżujące się ciągi przewodów
Explanation:
Treść tłumaczenia - domyślam się - dotyczy rozbudowy zenętrznego podpięcia sieciowego .
Wielki słownik naukowo - techniczny niemiecko - polski WT dopuszcza pod hasłem ' kreuzen ' również pojęcie w elektryce ' krzyżować przewody i żyły ' .
Przypuszczam z praktyki zawodowej , że przewody sieciowe mogą być kładzione w tzw. korytkach i sumie tworzą magistrale .
Selected response from:

Ewunia
Poland
Grading comment
Dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Vorschlag : dolne krzyżujące się ciągi przewodów
Ewunia
3 +2podkrzyżówki
Jerzy Czopik


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
podkrzyżówki


Explanation:
Zewnętrzne przyłącze sieciowe - opracowywanie, wyznaczanie i obliczanie podkrzyżówek (przewodów)

- tak bym to widział, ale pewności nie mam.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński
41 mins

agree  SATRO
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Vorschlag : dolne krzyżujące się ciągi przewodów


Explanation:
Treść tłumaczenia - domyślam się - dotyczy rozbudowy zenętrznego podpięcia sieciowego .
Wielki słownik naukowo - techniczny niemiecko - polski WT dopuszcza pod hasłem ' kreuzen ' również pojęcie w elektryce ' krzyżować przewody i żyły ' .
Przypuszczam z praktyki zawodowej , że przewody sieciowe mogą być kładzione w tzw. korytkach i sumie tworzą magistrale .

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116
Grading comment
Dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź.