KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Auslaufblech

Polish translation: Króciec wypływowy ; ' osłona na wylocie?


15:54 Dec 29, 2002
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Auslaufblech
instr. o spawaniu
Grzegorz Cygan
Polish translation:Króciec wypływowy ; ' osłona na wylocie?
Explanation:
Prosimy o przynajmniej jedno zdanie więcej do powyższego pytania , ponieważ termin ' Auslauf' ma wielorakie znaczenie .
Selected response from:

Ewunia
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Króciec wypływowy ; ' osłona na wylocie?
Ewunia
1blacha wylotowa ?
Dariusz Kozłowski


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
blacha wylotowa ?


Explanation:
Zgaduję!
W pewnych sytuacjach "Blech" mogłoby być "osłoną z blachy (tu nazwa metalu, np. stalowej)", czasem dałoby się powiedzieć, że to płaskownik z blachy xyz.
Niestety, brak (przynajmniej) 1 zdania kontekstu nie ułatwia zadania...

HTH
DK

PS
Pozdrawiam tych, co pracują, by spokojnie spać mógł ktoś ;-)))


Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 317

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Króciec wypływowy ; ' osłona na wylocie?


Explanation:
Prosimy o przynajmniej jedno zdanie więcej do powyższego pytania , ponieważ termin ' Auslauf' ma wielorakie znaczenie .


    ?
Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Tak sobie siedzê i oceniam b. stare odpowiedzi ;-)
215 days

agree  Anna Bittner
431 days