KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Gärungsschnitt

Polish translation: cięcie ukosowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gärungsschnitt
Polish translation:cięcie ukosowe
Entered by: Andrzej Lejman

08:51 Dec 30, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Gärungsschnitt
dient zur Programmierung von geschwenkten Sägeschnitten, z.B. Gärungsschnitten
thory
cięcie ukosowe
Explanation:
DeWALT<BR>nowe bezprzewodowe wiertarko-wkrętarki XRP oraz ...
... DW987K2, DW988K2, DW989K2 NOWE PILARKI UKOSOWE DeWALT. ... Zapewnia to również dokładniejsze
i równiejsze cięcie, gdyż podstawowa część przedmiotu zawsze ...
www.muratordom.pl/bank/eprezentacje/942e/942e.htm

muratorplus.pl
... Pilarki ukosowe z tarczami 305 mm do cięcia skośnego i ukosowego w 2 ... Zapewnia
to dokładne i równe cięcie, ponieważ baza przedmiotu zawsze przylega do ...
www.muratorplus.pl/ 217F70B34201475E9EF9644EBE46A465_937CE535FCD64C3AB42214A4725B163A.htm
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje Andrzeju, "ukosowe" jest faktycznie zrozumiale dla przyszlego uzytkownika urzadzenia, z ktorym sie porozumialem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cięcie ukosowe
Andrzej Lejman
3ciecie pod katem
Paulus


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cięcie ukosowe


Explanation:
DeWALT<BR>nowe bezprzewodowe wiertarko-wkrętarki XRP oraz ...
... DW987K2, DW988K2, DW989K2 NOWE PILARKI UKOSOWE DeWALT. ... Zapewnia to również dokładniejsze
i równiejsze cięcie, gdyż podstawowa część przedmiotu zawsze ...
www.muratordom.pl/bank/eprezentacje/942e/942e.htm

muratorplus.pl
... Pilarki ukosowe z tarczami 305 mm do cięcia skośnego i ukosowego w 2 ... Zapewnia
to dokładne i równe cięcie, ponieważ baza przedmiotu zawsze przylega do ...
www.muratorplus.pl/ 217F70B34201475E9EF9644EBE46A465_937CE535FCD64C3AB42214A4725B163A.htm

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dziekuje Andrzeju, "ukosowe" jest faktycznie zrozumiale dla przyszlego uzytkownika urzadzenia, z ktorym sie porozumialem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Powiedzia³bym chyba ukoœne
5 mins
  -> ukoœne = po p³aszczyŸnie; ukosowe = w stosunku do p³aszczyzny

agree  mónica alfonso
5 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ciecie pod katem


Explanation:
Es müsste eigentlich Gehrungsschnitt heißen.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-30 09:02:25 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.metalltechnik-online.de/bibliothek/lexikon/ghi/ge...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-30 09:03:05 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.eurometal.com.pl/o_n_230.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-30 09:04:33 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=cięcie...


    Reference: http://www.metalltechnik-online.de/bibliothek/lexikon/ghi/ge...
Paulus
PRO pts in pair: 115

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: to nie to samo; wystarczy pójœæ do sklepu z narzêdziami i zobaczyæ ofertê pilarek ukosowych; s¹ tez przyrz¹dy pomocnicze do ciêcia ukosowego pi³¹ rêczn¹
23 mins
  -> Owszem, ale w pytaniu chodzi o rodzaj ciecia. Ciecie ukosowe daje 2 (dwa!) trafienia na Googlu.