KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Prallschutz

Polish translation: Odbojnik /zderzak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Prallschutz
Polish translation:Odbojnik /zderzak
Entered by: Dariusz Kozłowski

11:27 Dec 30, 2002
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Prallschutz
Prallschutz im Anfahrbereich.
Technika bram i drzwi.

Z gory bardzo dziekuje.
Paulus
Odbojnik /zderzak
Explanation:
Normalnie wszystkie elementy chroniące wrażliwe urządzenia czy przedmioty przed uszkodzeniem w wyniku silnego uderzenia (np. przez rozpędzony wózek widłowy/ rozpędzony element konstrukcji) to odbojniki lub zderzaki.

Mają one za zadanie przejąć i stłumić energię kinetyczną zderzenia.

DK
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
Dziekuje bardzo :-)))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Odbojnik /zderzak
Dariusz Kozłowski
3ochrona przed uderzeniamiGrzegorz Cygan


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ochrona przed uderzeniami


Explanation:
chyba tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-30 11:34:33 (GMT)
--------------------------------------------------

lub: \"ochrona przed uderzeniem\">
http://www.dawel.prx.pl/elekstop.htm


    Reference: http://www.ciop.pl/237.html
Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Odbojnik /zderzak


Explanation:
Normalnie wszystkie elementy chroniące wrażliwe urządzenia czy przedmioty przed uszkodzeniem w wyniku silnego uderzenia (np. przez rozpędzony wózek widłowy/ rozpędzony element konstrukcji) to odbojniki lub zderzaki.

Mają one za zadanie przejąć i stłumić energię kinetyczną zderzenia.

DK

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 317
Grading comment
Dziekuje bardzo :-)))