KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Spannlager mit Flanschgehäuse

Polish translation: łożysko dociskowe z obudową kołnierzową


00:21 Jan 5, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Spannlager mit Flanschgehäuse
Teil einer Wickelwelle.

Wiecej niestety nie mam :-(

Z gory serdecznie dziekuje.
Paulus
Polish translation:łożysko dociskowe z obudową kołnierzową
Explanation:
Wielki słownik techniczny DE - POL ,
konsultacja z mechanikiem
Selected response from:

Ewunia
Poland
Grading comment
Dziekuje Wam bardzo. Lozysko dociskowe jakos bardziej mi pasowalo. Pozdrawiam. Pawel
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łożysko dociskowe z obudową kołnierzową
Ewunia
4uszczelnione łożysko (nośne) z obudową kołnierzową (rurową)
Tomasz Niedbala


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uszczelnione łożysko (nośne) z obudową kołnierzową (rurową)


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.slf-fraureuth.de/deutsch/wlager/lager10.html
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313

3 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łożysko dociskowe z obudową kołnierzową


Explanation:
Wielki słownik techniczny DE - POL ,
konsultacja z mechanikiem

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116
Grading comment
Dziekuje Wam bardzo. Lozysko dociskowe jakos bardziej mi pasowalo. Pozdrawiam. Pawel