KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Übersichtszeichnung

Polish translation: rysunek poglądowy


10:43 Jan 9, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Übersichtszeichnung
-
Franke
Polish translation:rysunek poglądowy
Explanation:
auch die Möglichkeit kommt bestimmt in Frage
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
So habe ich es übersetzt. Danke. Sie haben mir sehr geholfen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4rysunek poglądowy
Dariusz Kozłowski
3schemat ogólny
Pawel Czernecki


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schemat ogólny


Explanation:
propozycja, ale kontekst to by się przydał

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
rysunek poglądowy


Explanation:
auch die Möglichkeit kommt bestimmt in Frage

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 317
Grading comment
So habe ich es übersetzt. Danke. Sie haben mir sehr geholfen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: skłaniałbym się raczej do tej możliwości, bo schemat z reguły odpowiada "Schema" albo "Plan"
1 hr
  -> very tx!

agree  Tomasz Niedbala: te¿ bym tak napisa³ ;-)
2 hrs
  -> :-)

agree  Ewunia: rysunek podl¹dowy / ogólny
5 hrs
  -> dziêkujê

agree  Zbigniew Balawender
7 hrs
  -> tx!