KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Ringöse

Polish translation: ucho, uszko, uchwyt, pętla, oczko


10:51 Jan 9, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Ringöse
Leider habe ich keinen Kontext.
Ich würde mich freuen, wenn Sie mir helfen könnten.

Schöne Grüße

Michael Franke
Franke
Polish translation:ucho, uszko, uchwyt, pętla, oczko
Explanation:
je nach dem Kontext, ohne ist es schwierig die eine, konkrete Moeglichkeit zu waehle, leider :-(

Quelle: dt-poln. wissenschaftl-techn. Woerterbuch
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
Danke.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ucho, uszko, uchwyt, pętla, oczko
Dariusz Kozłowski
4uchwyt z uchem i gwintem
PawelDomagalski
4proponuję ' uchwyt '
Ewunia


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ucho, uszko, uchwyt, pętla, oczko


Explanation:
je nach dem Kontext, ohne ist es schwierig die eine, konkrete Moeglichkeit zu waehle, leider :-(

Quelle: dt-poln. wissenschaftl-techn. Woerterbuch


Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 317
Grading comment
Danke.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: ale jedna odpowiedź by wystarczyła, i tak nie zarobisz więcej KiełbaZów :-)
1 hr
  -> he, he dziêkujê za wskazanie drogi w ciemnoœciach ;-))

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proponuję ' uchwyt '


Explanation:
Wielki słownik naukowo - techniczny DE- POL oraz moje doświadczenie z pracy w przemyśle .
Oczywiście chociaż jedno zdanie więcej bardzo by pomogło do potwierdzenia właściwego przekładu .

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116

4911 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uchwyt z uchem i gwintem


Explanation:
na podstawie zdjęć w internecie

--------------------------------------------------
Note added at 4911 dni (2016-06-21 09:23:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

i opisów produktów

PawelDomagalski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 34