KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Rückstandsuntersuchung

Polish translation: badanie: 1) pozostalosci 2) resztek 3) odpadow


18:15 Mar 31, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Rückstandsuntersuchung
Rückstandsuntersuchung für Honig nach.....
Agnieszka Socha
Polish translation:badanie: 1) pozostalosci 2) resztek 3) odpadow
Explanation:
ad.1,2,3 - takie znaczenia slowa RÜCKSTAND podaje slownik techniczny.
Selected response from:

Grzegorz Cygan
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1badanie na obecność śladowych ilości
Andrzej Lejman
4badanie: 1) pozostalosci 2) resztek 3) odpadowGrzegorz Cygan


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
badanie: 1) pozostalosci 2) resztek 3) odpadow


Explanation:
ad.1,2,3 - takie znaczenia slowa RÜCKSTAND podaje slownik techniczny.

Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
badanie na obecność śladowych ilości


Explanation:
przeprowadzane dla produktów spozywczych na obecność metali ciężkich, azotynów i innych świństw.

Może o to chodzi?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
31 mins