KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Klärgas

Polish translation: biogaz


20:28 May 23, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Oczyszczanie sciekow
German term or phrase: Klärgas
Opis urzadzen do oszczylani sciekow. Miedzy innymi silniki spalinowe, napedzane "Klärgas" i wytwarzajace energie elektryczna. Czy gaz ten ma jakas utarta polska nazwe? Oczywiscie slownik swoje podaje, ale czy zawsze mozna wierzyc slownikom?
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:biogaz
Explanation:
a także gaz gnilny

na pierwszą wersje jednak więcej gugli
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2biogaz
Anna Bittner
4Biogaz
Paulus
4gaz gnilny, biogaz
Tomasz Niedbala


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
biogaz


Explanation:
a także gaz gnilny

na pierwszą wersje jednak więcej gugli


Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
0 min
  -> dziêkujê

agree  Uwe Kirmse: I to i tamto dobre. W j. niem. tez dzialaja slowa Biogas i Faulgas. Uzywajac slowa Klärgas ma sie chyba na mysli, ze ten gaz pochodzi wlasnie z tej oczyszczalni. Mozna by wiec ew. napisac "biogaz pochodzacy z oczyszczalni (lub 'z procesu oczyszczania...)"
12 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gaz gnilny, biogaz


Explanation:
Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług
... Gaz gnilny (biogaz). 40.20.10-00.60, ...
pkwiu.polbi.pl/40.20.10-00.html

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Biogaz


Explanation:
Patrz linki :-)

Pozdrawiam


    Reference: http://www.ferox.com.pl/silniki/paliwa/gazy_odn_biogaz_pl.ht...
    Reference: http://www.nsik.com.pl/archiwum/92/a14.html
Paulus
PRO pts in pair: 115