KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Medienschlauch

Polish translation: przewody przyłączeniowe (do) mediów


09:56 Jun 30, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Medienschlauch
Roboter, inklusive Medienschläuche und Anbauteile.
Klet
Polish translation:przewody przyłączeniowe (do) mediów
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przewod elastyczny mediow
Jerzy Czopik
4 +2przewody przyłączeniowe (do) mediów
Andrzej Lejman


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przewody przyłączeniowe (do) mediów


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  james18
26 mins

agree  Ewunia: chodzi o przewody doprowadzaj¹ce media(produkt, sprê¿one powietrze , woda ch³odnicza itp.
5 hrs

neutral  SATRO: Bardziej podoba mi siê odpowiedŸ J.C. bo taki przewód mo¿e byæ równie¿ rodzajem tzw. "przed³u¿ki", ale w zasadzie to na mojgo nosa obie odpowiedzi s¹ ok
3 days8 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przewod elastyczny mediow


Explanation:
Zeby nie uzyc popularnego slowa "waz".
Sam przewod wydaje mi sie zbyt malo, choc moge sie tu mylic, ale "Schlauch" jest wyraznie elastyczny, a nie sztywny. Jesli dobrze pamietam, to przewody moga byc tez sztywne.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
3 hrs

agree  Andrzej Lejman: ok, ale to ju¿ dzielenie w³osa ...
3 days5 hrs