KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Zwangsmittel (Nasenbremse)

Polish translation: kleszcze nosowe / na nozdrza


20:31 Jul 2, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Zwangsmittel (Nasenbremse)
Gerätschaften für die Kontrolle von Groß und Kleintiere
Agnieszka Socha
Polish translation:kleszcze nosowe / na nozdrza
Explanation:
bardzo ciekawy link!
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kleszcze nosowe / na nozdrza
Andrzej Lejman
5 -1kolczyk w nosie jako środek poskramniający
Ewunia
2kółko
sHiFtEr


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kółko


Explanation:
zapewne chodzi o kółko wkładane w nozdrza, aby łatwiej kontrolować zwierzę

ostrożna propozycja

sHiFtEr
Native speaker of: Native in PolishPolish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kleszcze nosowe / na nozdrza


Explanation:
bardzo ciekawy link!


    Reference: http://www.horizont.com/rolos/kolce_i_kleszcze_na_nozdrza.ht...
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki: Zgadza siê!
8 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
kolczyk w nosie jako środek poskramniający


Explanation:
Po konsultacji z weterynarzem :
* istnieje pojęcie ' kolczykowanie'
i chodzi tutaj o kolczykowanie uszu ,
* Jeśli chodzi o nos , nie ma specjalnego określenia i można to nazwać jako kolczykowanie nosa .

Zwangsmittel : środek przymusu , czyli środek poskramniający (buhaje)

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: http://www.horizont.com/rolos/kolce_i_kleszcze_na_nozdrza.ht...
8 mins