KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Fremdlüfter

Polish translation: Patrz niżej


12:50 Jul 6, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Fremdlüfter
Fremdlüfter
Bei Einsatz eines einphasigen Fremdlüfters (230 VWS) ist zu beachten, dass dieser nicht vom Umrichter versorgt werden kann. Es muß eine externe Spannungsversorgung kundenseitig gestellt werden.
Dreiphasige Fremdlüfter (400 VWS) können von der Spannungsversorgung des Umrichters abgegriffen werden.
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:Patrz niżej
Explanation:
dodatkowy wentylator / wentylator innego producenta / wentylator zewnętrzny (bez większego kontekstu chyba się nie da skonkretyzować)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
wybrałem wentylator zewnętrzny, z kontekstem było marnie, ale to najlepiej pasowało. Dzięki, MA
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Wentylator obcy
Jerzy Czopik
4 +1Patrz niżej
SATRO


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Patrz niżej


Explanation:
dodatkowy wentylator / wentylator innego producenta / wentylator zewnętrzny (bez większego kontekstu chyba się nie da skonkretyzować)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357
Grading comment
wybrałem wentylator zewnętrzny, z kontekstem było marnie, ale to najlepiej pasowało. Dzięki, MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Obcy, dodatkowy i zewnetrzny OK, innego producenta nie koniecznie
6 mins
  -> Masz racjê, chyba siê za bardzo zasugerowa³em s³ówkiem, które ostatnio widujê kilka razy na stroni "Fremdfabrikat"...

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Wentylator obcy


Explanation:
Za slownikiem techn.. Fremdlüftung = przewietrzanie obce, oraz w oparciu o wlasne dosw.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
1 hr

agree  Ewunia
2 days2 hrs