KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

vorausberechenbar agieren

Polish translation: działać obliczalnie/przewidywalnie


22:41 Nov 7, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: vorausberechenbar agieren
Witam ponownie, serdecznie dziêkujê za poprzedni± wyczerpuj±c± odpowied¼.Mam jednak jeszcze jedno ju¿ ostanie pytanie zwi±zane z tekstem o subwooferach.Oto fragment tekstu:
"Wobei die Passiven noch den Nachteil haben, im Bereich der Eigenresonanz des Chassis nicht vorausberechnenbar zu agieren"
Z góry dziêkujê za wszelkie sugestie
Pozdrawiam Ula Kowalska
Ula Kowalska
Polish translation:działać obliczalnie/przewidywalnie
Explanation:
ale w Twoim kontekście raczej "działać nieobliczalnie" ew. "ich działanie jest nieobliczalne/nieprzewidywalne"
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zachowywac sie nieprzewidywalnie
dudzik
3działać obliczalnie/przewidywalnie
Anna Bittner


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działać obliczalnie/przewidywalnie


Explanation:
ale w Twoim kontekście raczej "działać nieobliczalnie" ew. "ich działanie jest nieobliczalne/nieprzewidywalne"

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: choc slowo "zachowywac sie" byloby tu moim zdaniem lepsze
1 day11 hrs

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zachowywac sie nieprzewidywalnie


Explanation:
zachowywac sie nieprzewidywalnie

dudzik
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: tak bêdzie najlepiej
9 hrs

neutral  Jerzy Czopik: Auch wenn die Antwort zu dieser Frage sehr gut passt: man hätte zumindest darauf hinweisen müssen, dass sich die Antwort auf "NICHT vorausberechenbar agieren" beizieht!
1 day11 hrs