KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Referenzwert

Polish translation: wartość wzorcowa


09:39 Nov 10, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Referenzwert
Der Referenzwert basiert auf einem 3-jährigen Wartungsintervall
Klet
Polish translation:wartość wzorcowa
Explanation:
wartość referencyjna
wartość odniesienia
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8wartość wzorcowa
Andrzej Lejman
3 +3waetość referencyjna
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
wartość wzorcowa


Explanation:
wartość referencyjna
wartość odniesienia

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson
5 mins

agree  Tomasz Niedbala
7 mins

agree  Dariusz Kozłowski: wartoœæ odniesienia
8 mins

agree  SATRO: Dla mnie wartoœæ odniesienia / referencyjna
1 hr
  -> A czym¿e jest wzorzec, jak nie punktem odniesienia?

agree  Maciej Andrzejczak
1 hr

agree  Jerzy Czopik: z Darkiem i Staskiem
2 hrs

agree  Ewunia
1 day9 mins

agree  Alina Kalek-Syp
13 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
waetość referencyjna


Explanation:

A. (ROS) Rentowność sprzedaży (wartość referencyjna : średnia wartość w branży za ostatnie 3 lata).
Wskaźnik ten ilustruje relację zysku operacyjnego (tzn. przed opodatkowaniem, przed kosztami finansowymi oraz bez wyniku na pozostałej działalności operacyjnej) do kwoty sprzedaży.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-11-10 09:50:40 GMT)
--------------------------------------------------

wartość

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 513

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson
4 mins
  -> Dziêki :-)

agree  SATRO
59 mins

agree  Jerzy Czopik: osobiscie wole "wartosc referencyjna/odniesienia"
2 hrs